poniedziałek, 13 lipca 2015

Biała szafka na klucze-domek decoupage

Ostatnio klika intensywniejszych dni :)Przy czym znalazłam chwilę na zdobienie domku na klucze ,który zostanie prezentem dla mojej babci . Oczywiście nie wyszło idealnie, Decoupage uczę się z internetu i czasem niestety robię wszystko "na szybko" .
Jednak sprawia mi niesamowitą radość świadomość ,że nawet wszystkie popełnione przy pracy błędy będą jedyne i niepowtarzalna i zrobione przeze mnie :)

Szafka-domek posiada z przodu małą tablicę na kredę.

Szafkę udekorowałam w kaszubskie wzory i postarzałam świecowaniem





Przypomniało mi się ,to że gdy byłam mała najgorszą zmorą były dla mnie chwile gdy się nudziłam .Jako jedynaczka na wypadach po za domem,często będą gdzieś z rodzicami u innych dorosłych nie mogłam wyszukać sobie zajęcia.
 Teraz nigdy się nie nudzę i ciągle brak mi tych ulotnych chwil.Szukam ich już wszędzie , chociaż by tylko na chwilę zająć się tym co lubię .
Z drugiej strony z każdym dniem dorosłego życia nabieram podziwu dla mojej mamy,która odkąd pamiętam jednocześnie mając dziecko pracowała na pełen etat i zajmowała się domem. Jeszcze jak miałam kilka latek wieczorowo robiła studia.
JAK?
Chyba ja byłam taką małą determinacją ,może zrozumiem to kiedyś gdy sama będę miała dzieci?
Tak czy siak wiecznie brak mi czasu , mam problem z organizacją pracy .
I tak wiele planów,że samą mnie to przeraża.


2 komentarze:

  1. świetna ta skrzynka, robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza skrzynka na klucze :-)
    ...
    Blog: http://serwetki-quillinq.blogspot.com
    Strona fb: https://www.facebook.com/szydelkowanie.i.quilling
    Grupa fb: www.facebook.com/groups/437033246435838/

    OdpowiedzUsuń